Defect artikel
Het spijt ons te horen dat u een defect artikel heeft ontvangen. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat elk item dat we naar u sturen in perfecte staat verkeert.
Er gebeuren echter af en toe fouten en we willen graag elke stap ondernemen om dit zo gemakkelijk en snel mogelijk op te lossen.
p>
Voor artikelen die onder onze geld-terug-garantie van 90 dagen vallen:
Als uw artikel defect is en onder onze geld-terug-garantie van 90 dagen valt, ruilen we het graag gratis om.
In het geval dat artikelen defect zijn, vergoeden wij de kosten van de retourzending naar ons, en eventuele kosten om het artikel naar u terug te sturen.
De kosten voor het retourneren van het artikel naar ons , wordt terugbetaald tegen het bedrag dat wordt weergegeven voor standaardverzending op basis van onze gepubliceerde verzendtarieven.
We zullen het oorspronkelijke bedrag terugbetalen betaalmethode die u heeft gebruikt om uw artikel te betalen. Als u de verzendkosten buiten 30 dagen terugbetaalt, sturen we de terugbetaling via PayPal.
Als u dat liever heeft, willen we u ook een cadeaubon aanbieden voor TWEE keer het bedrag van de verzendkosten, dat u kunt gebruiken voor uw volgende aankoop. Als u deze optie wenst, kunt u dit aangeven in het opmerkingengedeelte van het retourformulier.
Volg de retourprocedures zoals beschreven in dit artikel, via klik hier.
Houd er rekening mee dat de optie om een artikel te retourneren/ruilen alleen verschijnt als het artikel binnen de garantieperiode voor retourneren/ruilen valt.
Voor artikelen buiten de geld-terug-garantie van 90 dagen:
Als uw artikel defect is en buiten onze geld-terug-garantie van 90 dagen valt en minder dan 1 jaar duurt, zullen we het graag GRATIS repareren kosten in rekening gebracht.
Als u een reparatie wilt aanvragen, neemt u contact op met ons klantenserviceteam. De kosten voor verzending naar ons zijn voor uw rekening en voor de retourzending zijn onze Verzendtarieven van toepassing.